Savjeti za pripremu vašeg marketing plana za izvoz
Za izvozni plan za marketing važno je: postaviti jasne, realne i mjerljive ciljeve – na primjer, povećanje prodaje za 10 posto; uključiti rokove za postizanje ciljeva; obezbijediti budžet za svaku aktivnost marketinga te odrediti ko je odgovoran za svaku aktivnost.
Trebate o svakom vašem cilju razmisliti logički. Na primjer, možete postaviti za cilj broj novih upita za ponude koje želite ostvariti. Ali ako ne obezbijedite resurse i obuku da pretvorite te upite u prodaju, povećali ste troškove a da pri tom niste ostvarili nikakvu korist.
Povezanost sa vašom strategijom
Procijenite poslovno okruženje kako bi ste identifikovali prilike i prijetnje sa kojima se suočavate. Potražite gdje možete kapitalizirati svoje snage ili gdje trebate prevazići slabost.
Svi dijelovi vašeg poslovanja moraju raditi zajedno. Na primjer, ako imate ograničen gotovinski tok trebali bi ste izbjeći veće narudžbe od kupaca koji zahtijevaju duže kreditiranje ili koji će vam stvoriti visoke troškove unaprijed.
Zapamtite da se fokusirate na vašu dugoročnu strategiju. Smanjenje usluga za potrošače (customer service) može dati snažan podstrek profitu na kratkoročnoj osnovi, ali slijedeće godine možda neće ostati nijedan kupac.