Pristup tržištima

Unapređivanje kvaliteta poslovanja i kreiranje konkurentske prednosti na međunarodnom tržištu sve više postaje imperativ savremenog tržišta i globalnih tokova. Za svako preduzeće, pa i za MSP internacionalizacija znači širenje njegovih aktivnosti sa lokalnog, regionalnog i nacionalnog nivoa na međunarodni nivo.

U procesu internacionalizacije preduzeća se sreću sa mnogim izazovima kao što su: pristup stranim tržištima, razumijevanje potreba na tim tržištima te pružanje postprodajne podrške. Najčešće prepreke sa kojima se MSP susreću na stranim tržištima, odnosno spoljašnje barijere internacionalizaciji su postojeći zakoni i regulative, manjak informacija, nedostatak podrške i/ili savjeta, veličina i udaljenost tržišta, kulturne i jezičke razlike, nedostatak kapitala kao i drugih oblika finansiranja.

Sam nastup na globalnom tržištu zahtjeva ogromna ulaganja u istraživanje tržišta, promociju i inovacije proizvoda, prihvatanje koncepta upravljanja kvalitetom, ali u isto vrijeme pruža značajne prednosti za MSP kao što su povećanje prodaje i profita, produženje životnog ciklusa proizvoda, povećanje konkurentnosti i ugleda preduzeća, povećanje potražnje njihovih proizvoda i usluga na stranom tržištu kada se domaće tržište suočava sa stagnacijom, povećanje kvaliteta proizvoda i/ili usluga, povećanje orijentisanosti prema potrošačima.

PROFILI ZEMALJA

PROFILI ZEMALJA

U profilima zemalja, koji se redovno ažuriraju možete naći opšte informacije o zemlji u koju želite izvoziti/uvoziti…

ACCESS 2 MARKETS

ACCESS 2 MARKETS

Želite izvoziti na tržište Evropske unije?

MARKET INTELLIGENCE DATABASE

MARKET INTELLIGENCE DATABASE

Trebaju Vam makroekonomski pokazatelji za region Zapadnog Balkana…

SPORAZUMI IZMEĐU BIH I DRUGIH ZEMALJA

SPORAZUMI

Potpisani sporazumi između Bosne i Hercegovine i drugih zemalja…

Kontaktirajte nas

Dopustite da znamo ako imate nekih pitanja, želite ostaviti komentar ili želite više informacija o Vanjskotrgovinskoj komori Bosne i Hercegovine.