Analiza izvoznog kapaciteta

Analiza izvoznih kapaciteta kritična je faza u procesu planiranja razvoja izvoza.  Važno je da kompanija pažljivo ispita svoje kapacitete i resurse prije nego što se upusti u planiranje izvoza. Nema smisla izrađivati plan ako isti nije zasnovan na stvarnoj situaciji. Obim kapaciteta je konkretan primjer za to. Možda je kompanija fizički u stanju da proizvede i više od svog postojećeg obima, ali moguće je da nema novca da kupi dodatne sirovine koje joj trebaju ili da zaposli dodatnu radnu snagu?

Glavni ciljevi vježbe su:

  • Da obezbijedi suštinski važne informacije za tim za izvoznu i marketing prodaju koje se odnose na proizvodne kapacitete i resurse
  • Definira kakav je kapacitet kompanije za izvozni marketing – marketinški plan mora biti realističan i ostvariv u smislu kapaciteta i sposobnosti same kompanije
  • Da se identificiraju slabosti marketinga – kako bi se iste mogle ukloniti
  • Da se obezbijede osnovne informacije potrebne za pripremu strategije izvoznog marketinga koja će odražavati jake strane kompanije

Preuzmite kompletnu vježbu / dokument (.doc)

Kontaktirajte nas

Dopustite da znamo ako imate nekih pitanja, želite ostaviti komentar ili želite više informacija o Vanjskotrgovinskoj komori Bosne i Hercegovine.