Alati
eLearning
Learning Management System Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore BiH (LMS VTK/STK BiH) je najmoderniji digitalni alat za elektronsko učenje, tj. platforma za pristup multimedijalnim, interaktivnim, self study i online kursevima. Platforma nudi pristup kursevima koji su:
- Multimedijalni – u smislu da kombiniraju audio i video prezentaciju
- Interaktivni – u smislu da testiraju znanje polaznika
- Self study – u smislu da polaznik bira kada, odakle, kako i koliko dugo želi učiti
- Online – u smislu da su kursevi dostupni 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici
Za pristup kursevima prethodno je potrebno izvršiti besplatnu registraciju na LMS VTK/STK BiH, putem linka: elearning.komorabih.ba – signup
Registrovani korisnici trenutno mogu besplatno pristupiti sljedećim kursevima:
Set materijala za planiranje izvoza
Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od faza u procesu pripreme Vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Ukoliko je kompanija proaktivna i obavi pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identifikovanje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu i Implementaciju, ima mnogo više mogućnosti da razvije uspješno i održivo izvozno poslovanje. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identifikovanja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje imate na raspolaganju na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašnjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz.
Svakom tržištu treba pristupiti na adekvatan način. Ukoliko je kompanija uspješna na jednom tržištu, to ne mora značiti da će biti jednako uspješna i na nekom drugom tržištu.
Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identifikuju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje, jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtjeva planirnje. Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domaćem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržištu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.
ANALIZA IZVOZNIH KAPACITETA
ANALIZA IZVOZNIH KAPACITETA
Analiza izvoznih kapaciteta kritična je faza u procesu planiranja razvoja izvoza…
IDENTIFIKACIJA TRŽIŠTA
IDENTIFIKACIJA TRŽIŠTA
Izvoznici trebaju uzeti u obzir praktične učinke poslovanja na daljinu i preko granica…